Kategória:
Feladás dátuma:
ápr 24., 14:12Irodai adminisztrációs munkakörbe keresünk Kecskemétre kolléganőt, több mint 30 éve működő nagykereskedelmi tevékenységet végző raktárunkba, hajnali munkakezdéssel.
Teljes munkaidőben, főállásban hosszútávra.
Elvárások:
- érettségi bizonyítvány
- felhasználó szintű számítógépes ismertek (Word, Excel)
- jó kommunikációs készség szóban és írásban egyaránt
- saját gépjármű a munkába járáshoz
- hasonló munkakörben szerzett tapasztalat előnyt jelenthet, de nem feltétel, pályakezdők jelentkezését is várjuk
-fényképes önéletrajz
Feladatok:
- számlázás
- vásárlókkal való telefonos, e-mail-es, személyes kapcsolattartás
- rendelések felvétele, leadása
A jelentkezéseket fényképes önéletrajzzal és bérigény megjelölésével a következő e-mail címre várjuk: