Feladás dátuma:
máj 20., 12:04A kecskeméti székhelyű Hírös-Mobil WC (Szabó Sweet Kft.) keresi legújabb csapattársát irodai adminisztrátor munkakör betöltésére.
Cégünk 2016 óta foglalkozik mobil WC-k bérbeadásával. Országszerte biztosítunk mobil WC-ket, mobil és 3D kerítéseket, kordonokat és egyéb eszközöket mind rendezvényekre, ipari beruházásokra, illetve magánszemélyek részére is.
Csapatunk valóban fiatalos és vidám, igényes munkakörnyezet, versenyképes fizetés
biztosított.
Főbb Feladatok:
- Irodai adminisztrációs feladatok ellátása
- Az iroda általános működéséhez kötődő adminisztratív feladatok ellátása: iratok iktatása,
szkennelése és postázása,
- Számlák kezelése
- Könyvelési anyagok előkészítése
- Szerződések, teljesítés igazolások elkészítésében való részvétel
- Szerződések, teljesítés igazolások aláíratási folyamatának lebonyolítása,
projektmappákba való elhelyezése
- Szerződések és egyéb dokumentumok, nyilvántartások kezelése Excel táblázatokban
- Meglévő projektmappák tartalmának frissítése
- Szerződések és egyéb dokumentumok lefűzése
Munkakörrel kapcsolatos egyéb teendők, eseti feladatok ellátása
- Az iroda napi szintű működésének hatékony segítése
- Ügyfelekkel való kapcsolattartás
- Ügyfelek, üzleti partnerek fogadás
- Az irodai működést érintő ad hoc feladatok ellátása és egyéb irodai feladatok ellátása
Vezetők utasítása szerint
Elvárások:
-Középfokú végzettség
-Magabiztos Excel, Word felhasználói szintű ismerete
-Kiváló kommunikáció szóban és írásban
-Önálló munkavégzés
-Pontos, precíz, alapos munkavégzés, logikus gondolkodásmód
-Jó kommunikációs készség, irodai adminisztrációban szerzett tapasztalat
-Angol nyelvtudás középszinten hatalmas előny
-B kategóriás jogosítvány
Jelentkezni kizárólag fényképes önéletrajzzal lehet a e-mail címen bérigény megjelöléssel.