Feladás dátuma:
nov 15., 08:36Cégünk Dunavecsén lévő telephelyére két fő irodai alkalmazott kollégát keres hosszú távra.
Feladatok:
-Adminisztratív feladatok ellátása
-Kapcsolattartás ügyfelekkel, partnerekkel személyesen, telefonon és e-mail-ben
-Pénztár kezelése
-Dokumentáció kezelése
-Számlázás, szállítólevelek kiállítása
-Egyéb irodai feladatok
Elvárások:
-Minimum középfokú végzettség
-Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Microsoft Office)
-Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
-Pontos, önálló munkavégzés
-Jó problémamegoldó készség
-Megbízhatóság, lojalitás, becsületesség
Előny:
-Nyelvtudás (angol, német)
-Irodai tapasztalat
Amit kínálunk:
-Pontos bérkifizetés, nettó 400 000 Ft ( minden hónap első napján)
-Szigorúan csak 8 órás munkarend.
-Hosszú távú munkalehetőség
-Stabil vállalati háttér
-Munkába járás támogatása
Jelentkezés önéletrajz küldésével: e-mail címen.
Olyan kollégák jelentkezését várjuk, akik tisztességesen dolgoznak. Mindig a legjobb tudásuk szerint végzik el a munkájukat, és nem veszik félvállról a feladataikat.
Tudják, hogy a cégnek nyereséget kell termelnie ahhoz, hogy fennmaradjon és fejlődjön. Ezért hajlandóak dolgozni is, és tenni is a közös célokért a munkahelyen, s nem csak jelen lenni. Az ilyen kollégák meg is lesznek becsülve mind anyagilag, és erkölcsileg is.