Feladás dátuma:
jan 8., 11:15Festék nagykereskedelemmel foglalkozó kecskeméti cég keres irodai munkatársat január végi februári kezdéssel
Hosszú távú munkalehetőség, megbízható cég, kedves munkatársak, barátságos légkör.
Szükséges:
- számítógépes alapismeretek
- megbízhatóság
- nyugodt, segítőkész személyiség
- jó szóbeli és írásbeli kommunikációs készség
- precizitás, pontos munkavégzés
- kecskeméti lakhely előny
- hasonló irodai munkatapasztalat előny
Munka leírása:
- vevőktől beérkező rendelések feldolgozása, számlázás
- vevőkkel, szállítókkal, központtal történő telefonos, e-mailes kapcsolattartás
- pénztár (kassza) kezelése, pénztárhoz kapcsolódó dokumentáció
- beérkező áru bevételezése, telephelyek közötti árumozgás dokumentáció
- sofőr kollégák munkájának segítése, dokumentáció, elszámolás
- szükség szerint egyéb irodai ügyintézés telefonon vagy e-mailben
- a munka idegen nyelvismeretet és jogosítványt Nem igényel
- számlázó és készletkezelő program használata könnyen megtanulható
Munkaidő:
- hétfőtől péntekig 7 órától 16 óráig
- hétvégén nem dolgozunk!
Jelentkezés módja:
- Fényképes önéletrajzzal e-mailben a címen