Feladás dátuma:
okt 18., 13:25Légy egy dinamikusan fejlődő kecskeméti vállalkozás, az Albadent Kft. pénzügyi munkatársa, ahol a feladataid:
Pénzügyi vezető munkájának teljes körű támogatása.
Kapcsolattartás a könyvelő irodával.
A napi pénzügyi feladatok önálló ellátása, tranzakciók pontos, precíz követése, rögzítése.
Papír alapú dokumentáció utánkövethető rendszerezése.
Pontos adminisztráció a vállalkozás pénzügyi szoftvereiben és egyéb alkalmazásokban.
Téged keresünk, ha:
szeretnél Kecskemét belvárosában dolgozni, kiváló munkahelyi megközelíthetőséggel,
fontos számodra az önálló munkavégzés lehetősége egy csendes irodában,
képes vagy munkádat felelősséggel és teljes odafigyeléssel végezni,
nyitott vagy a tanulásra, és örömmel veszed a betanítást, hogy minden folyamatot megismerj,
olyan munkahelyet keresel, ahol a versenyképes béred időben megkapod a Szép kártya juttatással együtt,
teljes, bejelentett munkaidőben szeretnél dolgozni, túlórák nélkül.
Ha a fentiekre igennel válaszoltál, akkor várunk csapatunkba, ha:
van érettségi bizonyítványod,
jó matematikai és számolási készségekkel rendelkezel,
jó elemző és rendszerezői képességed van,
magabiztosan kezeled a számítógépet és az MS Office programokat, különösen az Excelt.
becsületes, felelősségteljes, precíz személyiség vagy,
hosszútávon gondolkodsz bennünk és
büntetlen előéletű vagy, bejegyzésmentes erkölcsi bizonyítvánnyal rendelkezel.
Nem szükséges, hogy pénzügyi, számviteli vagy könyvelői végzettséged legyen, de ha van már tapasztalatod pénzügyi területen, az előnyt jelent.
Amennyiben állásajánlatunk felkeltette az érdeklődésed, akkor fényképes önéletrajzod motivációs levél kíséretében a nettó/bruttó fizetési igény és pozíció megjelölésével (Pénzügyi Munkatárs) 2024.10.25-ig, az alábbi e-mail címre várjuk: