Feladás dátuma:
jan 7., 10:31Pécsi kis létszámú irodánkba felvételt hirdetünk teljes munkaidőben irodai adminisztrátor, irodai ügyintéző munkakörben.
Elvárások:
- Irodai környezetben munkavégzési tapasztalat
- Pénzügyi-számviteli ügyintézési gyakorlat ( be és kimenő számlák rendszerezése, digitalizálása, könyvelő felé továbbítása.
- Bérügyintézői gyakorlat. Szabadságok, táppénzek kezelése, jelenléti ívek nyilvántartása, könyvelő felé továbbítása.
- Pályázati dokumentáció kezelésének ismerete előny.
RRF -6-2.1.-21 . A pályázati munkatársunkkal történő egyeztetett közös munkavégzés.
- 6-8 fős kivitelezői csapattal a napi munka egyeztetése, figyelemmel kísérése.
A munka pécsi raktár irodánkban, illetve részben home officeban végezhető.
Azonnali munkakezdés lehetséges.
Hosszú távú együttműködés esetén karrierben és bérezésben előre lépési lehetőség.
Fényképes önéletrajzát az e-mail címre várjuk.
Üzleti felhasználó
Utoljára aktív: 1 napja