Jelentkezés bérigény megjelölésével
Helység: Pécs
Kategória: Adminisztráció / irodai munka
Jelentkezéshez szükséges dokumentumok: önéletrajz, fényképes önéletrajz
Tapasztalat: Pályakezdő
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
Elvárt végzettség: nem igényel
Szükséges nyelvtudás: nem igényel
Munkakör megnevezése: Adminisztrációs munkatárs
Cégnév: Humánia HRS Group Zrt

Pécsi partnerünk részére az alábbi munkakörbe keresünk megváltozott munkaképességű munkavállalót:

Komplex iratkezelő teljes- és részmunkaidőben

Feladatok:
Iratok és postai küldemények adminisztrálása
Dokumentumok iktatása

Elvárások:

Jó kommunikációs készség, problémamegoldó képesség, megbízhatóság;
Határozottság, talpraesettség.
Minimum középfokú végzettség
Felhasználó szintű számítógépes ismeret
Megváltozott munkaképesség alapfeltétel

Előny:
Postai tapasztalat

Amit kínálunk:
Hosszú távú munkalehetőség
Teljes 8 órás, vagy 4 órás részmunkaidő

Munkavégzés helye:

Pécs 7621

Jelentkezés módja:
Fényképes önéletrajzát a pecsi.barbara@furgediak.hu email címre várjuk. Jelentkezési határidő: 2017.09.22.

A Jófogás nem vállal felelősséget a hirdetésben szereplő termékekért

Amennyiben az oldalunk böngészése során bármely hirdetésünkkel kapcsolatban problémát tapasztalsz, kérjük tekintsd meg ügyfélszolgálatunk menüpontját, ahol összegyűjtöttük számodra a leggyakrabban feltett kérdésekre készített válaszainkat, valamint kapcsolatba léphetsz munkatársainkkal is.

Kapcsolatfelvétel

Üzenet küldéshez jelentkezz be vagy regisztrálj az oldalon.