Feladás dátuma:
több, mint egy hónapjaKonténeres hulladékszállítással foglalkozó cégünk Budapest 18. kerületben található, iparterületi munkahelyre jó szervezői ambíciókkal rendelkező, megoldásorientált, talpraesett, folyamatokban gondolkodni tudó adminisztrátor kollégát keres.
Főbb feladatok:
- Projektekkel kapcsolatos napi adminisztrációs feladatok ellátása, dokumentumok kezelése és rendszerezése, nyilvántartások naprakész vezetése.
- Ügyfelekkel való kapcsolattartás, kollégákkal való szoros együttműködés.
- Munkaidő nyilvántartáshoz kapcsoló feladatok ellátása, sofőrök nyilvántartásainak ellenőrzése, tachográf adatok továbbítása feldolgozásra, üzemanyag megtakarításhoz kapcsolódó adminisztráció elkészítése.
- Hulladék nyilvántartás vezetése a jogszabályi előírások alapján.
- Számlamellékletek, teljesítésigazolások elkészítése, számlák kiállítása.
- Postázás teljeskörű ügyintézése.
- Házi pénztár kezelése.
- Kimutatások készítése.
Elvárások:
- Középfokú végzettség, érettségi.
- Több éves adminisztrációs területen szerzett munkatapasztalat.
- Magabiztos Excel és Word ismeret.
- Határozott fellépés, kiváló kommunikációs képesség.
Amit biztosítunk:
- bejelentett főállás egy megbízható, stabil munkahelyen.
- hétfőtől péntekig 7:00 16:00 (munkaközi szünet 1 óra)
Munkavégzés helye: 1184 Budapest, Lakatos u 61-63.
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését küldje el szakmai önéletrajzát a e-mail címre bérigény megjelölésével.