Feladás dátuma:
több, mint egy hónapjaAsszisztens pozicíóra keresünk részmunkaidős (4 órás) szakembert gyorséttermünkbe min. 2 év szakmai tapasztalattal, aki képes az étterem napi admimisztrációs munkájában besegíteni.
Éttermünk irodaházi étkeztetéssel foglalkozik, így munkakezdéskor (13:30) irodai munkát kell végezni, mely az alábbi feladatokat írja eéő:
- bejövő számlák excelekbe való feldolgozása
- bejövő számlák ár ellenőrzése
- bevételek vezetése
- számlázás
- emailek figyelése, megválaszolása
-rendezvény ajánlat írás
-étterem és kávézó zárási adminisztrációs feladatok
-belépő/kilépő dolgozók adminisztrációja
Munkaidő: hétköznapokon hétfőtől - péntekig 13:30-tól 17:30-ig. (hétvégén és Ünnep napokon nem dolgozunk)
Kérem küldje el fényképes önéletrajzát a email címünkre bér igény megjelölésével.
Mobil elérhetőségünk: