Feladás dátuma:
több, mint egy hónapjaIrodai asszisztens kolléganőt keresünk főállásban budapesti irodai munkavégzésre, hétfőtől-péntekig tartó munkarendben. Cégünk több évtizedes háttérrel rendelkezik a vagyonvédelmi élőerős őrzés biztosításával kapcsolatosan az ország egész területén. Telephelyek, kereskedelmi egységek, ügyfélszolgálatok őrzését is ellátjuk, kiváló csapatunknak köszönhetően. Területeink folyamatosan fejlődnek, bővülnek, így csapatunkat is bővíteni szeretnénk, hogy hosszútávon tudjuk biztosítani a megfelelő szolgáltatásainkat.
Feladatok:
- bérszámfejtéssel való kapcsolattartás:
dolgozók ki-/bejelentésének elküldése a bérszám felé; elkészült szerződések, kilépők nyomtatása, területi vezetőkhöz való postázása; EFO bejelentések applikáción való bejelentése, bérszám felé való megküldése
- könyveléssel való kapcsolattartás:
a területhez kapcsolódó számlák kezelése, könyvelésre való előkészítése
- dolgozók havi jelenléti ívéből fizetési táblázat (excel) készítése, bérszámfejtésre való küldése
(nem bérszámfejtői munka, csak előkészítés a bérszámfejtés felé!)
- a dolgozók havi bérpapírjainak rendszerezése, személyi kartonok vezetése
- házipénztár vezetése
- kimutatások készítése
Elvárások:
- irodai munkakörben szerzett tapasztalat
- MS office felhasználói szintű ismerete (excel, word)
- pontos, precíz munkavégzés
- csapatban való hatékony munkavégzés
- monotonitás tűrés
- előnyt jelent hasonló feladatokban való eddigi tapasztalat
Amit kínálunk:
- hosszútávú munkalehetőség
- korrekt bérezés
- céges telefon és laptop biztosítása
- kiváló csapat és munkakörnyezet
Jelentkezni emailben, kizárólag fényképes önéletrajzzal, bérigény megjelölésével a címen lehet.