Jelentkezés bérigény megjelölésével
Kerület: XI.
Kategória: Adminisztráció / irodai munka
Jelentkezéshez szükséges dokumentumok: fényképes önéletrajz
Tapasztalat: 1-2 év tapasztalat
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
Elvárt végzettség: középiskola
Szükséges nyelvtudás: nem igényel
Munkakör megnevezése: Adminisztrációs munkatárs

Tapasztalattal rendelkező hölgy asszisztenst keresünk, 8 órás munkavégzésre.

Munkavégzés helye: XI. kerület , Repülőtéri út.

Főbb feladatok:
- Ár- és termékinformáció az ügyfelek részére
- Árajánlatok, visszaigazolások készítése. Megrendelések rögzítése. Számlák iktatása. Áru átvétele
- Értékesítők napi munkájának segítése
- Alvállalkozókkal való napi szintű kapcsolattartás
- Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása

Az álláshoz tartozó elvárások:
- Legalább középfokú végzettség (érettségi) 
- Profi szintű számítógép kezelés (Windows, Word, Excel, Power Point, Outlook)
- Rugalmas, stressztűrő, problémamegoldó személyiség
- Önálló, felelősségteljes, precíz munkavégzés

Előny:
- Ügyfélreferensi valamint irodai asszisztensi tapasztalat
- Reklámtárgy, illetve nyomdai területen szerzett tapasztalat
- Középszintű angol nyelvtudás szóban és írásban

Amit kínálunk:
- Hosszú távú együttműködés lehetősége
- Családias munkahelyi légkör
- Előrelépési lehetőség

Fényképes önéletrajzát (fizetési igény megjelölésével) és motivációs levelét küldje a hello@giftheaven.hu címre.

A Jófogás nem vállal felelősséget a hirdetésben szereplő termékekért

Amennyiben az oldalunk böngészése során bármely hirdetésünkkel kapcsolatban problémát tapasztalsz, kérjük tekintsd meg ügyfélszolgálatunk menüpontját, ahol összegyűjtöttük számodra a leggyakrabban feltett kérdésekre készített válaszainkat, valamint kapcsolatba léphetsz munkatársainkkal is.

Kapcsolatfelvétel

Üzenet küldéshez jelentkezz be vagy regisztrálj az oldalon.