Cím:
Feladás dátuma:
tegnap, 19:33Főként irodai, de nem csak adminisztratív munkára (egyéb ügyintézésekre és feladatok ellátására is) keresünk megbízható, precíz, alapos, kommunikatív munkatársat, aki a mindennapi teendőkben lenne a segítségünkre. Erős felhasználói szintű számítógépes ismeretek tudása elengedhetetlen. További feladatok: számlázás, archiválás, sofőrökkel, ügyfelekkel való kapcsolattartás, postázás, kintlévőségek kezelése, e-mailek kezelése, kimutatások kezelése (excel használata) iratok és egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, rendszerezése, határidők nyomon követése és betartása, stb... (MS Office, Outlook, különböző szoftverek, internet ismeret)
Férfiak (titkár) jelentkezését is várjuk, fontos a kifogástalan kommunikáció (illemtudás), helyesírás, "dolgozni akarás...
Kezdő kereset: nettó 340 000 Ft. Kérjük fényképes önéletrajzát emailben küldje el a címre. Köszönjük.