Cím:
Feladás dátuma:
több, mint egy hónapja30 éve működő Ital Nagykereskedésünkbe keresünk Irodavezetőt
Feladatok:
- pénzügyi rendszer kezelése,
- bejövő számlák ellenőrzése, könyvelése, iktatása
- bankok, pénztárak könyvelése, kezelése, utalások indítása,
- hitelkártya- és futárelszámolás feldolgozása, könyvelése
- kapcsolattartás többi telephellyel, kollégákkal, könyvelővel, ügyvéddel,
- irodai kellékek beszerzése, postázás,
- ügyfelekkel való kapcsolattartás, telefonos ügyintézés, számlák, folyószámlák egyeztetése
- évzárásban és évnyitásban való aktív részvétel
- kintlévőség kezelés,
- flottakezelés (telefon-, tehergépjármű, személygépjármű flották ügyintézése)
- kimutatások készítése, kereskedelmi csapat támogatása,
- jelenléti ívek, szabadságok nyilvántartása, bérszámfejtésben való részvétel
- munkavállalók be- és kiléptetéséhez kapcsolódó feladatok ellátása,
- munkaerőkölcsönző cégekkel való kapcsolattartás,
- DRS rendszer bevezetésében és karbantartásában való részvétel
Elvárások
- középfokú végzettségl
- Minimum3 év hasonló munkakörben szerzett szakmai tapasztalat
- MS Office programok magabiztos használata, erős excel tudás
- önálló, megbízható, igényes és felelősségteljes munkavégzés
- pozitív személyiség, erős kommunikációs és problémamegoldó képesség
Amit kínálunk
- Önálló munkavégzés lehetősége
- Stabil, hosszú távú munkalehetőség
- Azonnali munkakezdés
Munka végzés helye:
Budapest, IX. kerület
Munkaidő:
H-P.-ig 7:30-16:30-ig
Jelentkezés módja
Várjuk jelentkezését fényképes szakmai önéletrajzzal, bérigény megjelölésével az alábbi email címen: