Irodavezetői állás Csepelen részmunkaidőben

Bruttó bér: 

400 000

Ft / hó

Feladás dátuma:

máj 12., 15:39
Üzleti felhasználó

Tulajdonságok

Elvárt végzettség:
egyetem/főiskola

Cégnév:
TST Machine Kft

Szükséges nyelvtudás:
angol

Jelentkezéshez szükséges dokumentumok:
önéletrajz, fényképes önéletrajz

Munkakör megnevezése:
Irodavezető

Tapasztalat:
3-5 év tapasztalat

Foglalkoztatás jellege:
Részmunkaidő (6 órában)
Hirdetés
Jófogás promóció

Leírás

Teljes munkaköri leírás
A TST Machine Kft és társcégei zökkenőmentes működése számtalan különböző folyamat összehangolt működésének köszönhető. Ezek hátterében megannyi adminisztratív, precizitást igénylő munka zajlik. Leendő irodavezetőnk ezen felelősségteljes feladatok elvégzéséért és felügyeletéért felel majd. A munkakör kényelmes irodai munka, a legtöbb feladat számítógéppel végezendő saját, esztétikus, klimatizált, csepeli irodában. A pozició igen megbecsült és hosszútávú - az irodai szférában tekintélyt hordoz.

Munkavégzés helye:
Budapest XXI. ker. csepeli irodánk ( Volt Csepel Művek területén)
Téged keresünk, ha
Kiemelten fontos számodra a pontos, precíz munkavégzés
A napi gyors intézkedést igénylő helyzeteket talpraesetten kezeled
Munkatempód és proaktivitásod kiemelkedő
Nem riaszt meg a pénzügyekkel kapcsolatos munkavégzés
Magabiztos profizmussal kommunikálsz a jellemzően férfi munkatársakkal, és ügyfelekkel egyaránt
Nem riaszt vissza angolul telefonálni, levelezni, vagy üzleti partnereket fogadni
Érdekel a modern CNC technika, robotizáció, 3D nyomtatás technika.
Szeretnél résztvenni egy nagymúltú gépipari cég megújulásában
... ugyanis irodavezetőként olyan felelősségteljes feladataid lesznek, mint:
Online banki átutalások teljesítése, beérkező utalások rögzítése
Szerződések és hivatalos céges papírok iktatása, számlák fizetési határidejének nyilvántartása
Könyveléssel való kapcsolattartás munkaügyi folyamatok adminisztrálása (jelenlétik, munkaszerződések és egyéb bérezési papírok)
Telefonos és online ügyfélszolgálati tevékenység felügyelete és segítése,
Szállításokkal és vámoltatással kapcsolatos ügyintézések bonyolítása
Garanciális reklamációkkal kapcsolatos ügyintézések
Postakezelés, hivatali ügyintézés
Kapcsolattartás partnerekkel és beszállítókkal, azok felkutatása és ajánlatok bekérése az adhoc jellegű megbízásokhoz
(pl. autóbérlés, fuvarozás, alvállakozók stb. szervezése az iroda körüli problémák megoldásához)
Minden egyéb, a cég irodájának működéséhez kapcsolódó, illetve az ügyvezető munkáját és kapcsolattartását segítő feladat elvégzése
Amit ígérünk
350-400 ezer forintos bruttó kezdőfizetés, amely negyedévente emelkedik
Megbecsült, tekintélyes pozició
Kényelmes, de változatos irodai munkakör
Klimatizált, esztétikus iroda
Családias hangulat
Nagy önállóság, számtalan döntési pozíció
Így tudsz jelentkezni
Ha úgy érzed, hogy több információra lenne szükséged, akkor jelentkezz e-mailen, a címre elküldött önéletrajzoddal, illetve bármilyen információt szívesen olvasunk, amelyet meg szeretné velünk osztani magadról, vagy az eddigi tapasztalataidról.

Hirdetés azonosító: 154979471

Kapcsolatfelvétel a Hirdetővel


Üzleti felhasználó

Utoljára aktív: 14 órája

Megosztás

Jófogás mobil applikáció

Töltsd le Jófogás alkalmazásunkat!
Töltsd le alkalmazásunkat!

Keress és válogass közel másfélmillió hirdetés közül bárhol is vagy!

Töltsd le alkalmazásunkat iOS-re
Töltsd le alkalmazásunkat Androidra
Töltsd le alkalmazásunkat Huawei-re

A Jófogást megtalálod a közösségi oldalakon is!

Jofogas FacebookJofogas InstagramJofogas YoutubeJofogas LinkedIn