Cím:
Feladás dátuma:
máj 9., 17:48Jelmez nem kell, de szuperképesség legyen: precizitás + beszédkészség + Office-mágia
Idén 28 éves ingatlanforgalmazó vállalat bővítés miatt, azonnali kezdéssel keresi (több) új kollégáját, aki:
Tud beszélni. Sokat. Okosan. Telefonban, e-mailben, élőben. Igen, még hétfő reggel is, sőt akár a nyomtatóval is (ha épp kifogyott),
MS Office-t nem csak ismeri, hanem tud is vele dolgozni,
A határidőre nem javaslatként tekint, hanem szentírásként (vallásfüggetlenül),
nem vágyik toxikus főnökökre, vagy a jó lesz ez egyszer érzésre a reggeli munkába induláskor.
Nálunk van:
Fizetés, amit nem mikroszkóppal kell keresni a bankszámládon,
Egy segítőkész, vegyes korú csapat, ahol még a mikrót is név szerint ismerjük,
Kriptonit keménységű stabil múlt és jövő
Elérhető, bevonható vezetőség
Néha süti. Néha pizza. Jobb napokon mindkettő.
Jelentkezz, ha:
Rá tudsz nézni egy e-mailre anélkül, hogy egyből válasz mindenkinek-et nyomnál,
Tudsz beszélni és közben gépelni,
Nem fáradsz el attól, hogy valaki újra megkérdezi, Mi az a tulajdoni lap?
Szereted, ha reggel nem csak a kávéfőző köszön,
Szeretnél egy olyan helyen dolgozni, ahol szeretnél dolgozni.
A munkaidő 09.00-17.00 között hétköznap, Budapest 4. kerület központjában, exkluzív irodaházban (metrónál).
Fényképes önéletrajzot várunk az [] címre.
Tárgy: Én vagyok az Adminisztrátor, akit kerestek