Pénzügyi munkatárs

Jelentkezés bérigénnyel

Feladás dátuma:

több, mint egy hónapja

Tulajdonságok

Elvárt végzettség:
OKJ

Szükséges nyelvtudás:
nem igényel

Jelentkezéshez szükséges dokumentumok:
fényképes önéletrajz

Munkakör megnevezése:
Pénzügyi vezető

Tapasztalat:
3-5 év tapasztalat
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő

Leírás

Pénzügyi területre keressük új kollégánkat aki a lenti leírást elolvasva magára ismer:
kisvállalati környezetben, lehetőleg gyártó cégben szerezte tapasztalatait
szabálykövető, rendszerszemléletű
szigorú és következetes
precíz és pontos
jól kommunikál, rendelkezik asszertív kommunikációs képességekkel
tulajdonosi szemlélettel rendelkezik
nem okoz neki nehézséget a tulajdonosi érdekeket érvényesíteni egy szervezetben
szeret win-win helyzeteket kialakítani
szeretne részt venni egy komoly reputációval, jó referenciákkal, jó csapattal és ígéretes jövőképpel, nagy tervekkel rendelkező magyar kisvállalkozás felnövelésében, vállalatosításában
összetett, kihívást jelentő, kreatív feladatot keres

Feladatok
pénzügyi tervezés, beszámolók, havi, heti kimutatások készítése
kapcsolattartás a külső könyvelő céggel, könyvvizsgálóval
bónusz és teljesítményértékelési rendszer havi elszámolásainak elkészítése, belső egyeztetése
bevételek tervezése, teljesítések követése, kontrollja
cash-flow tervezés
kintlévőségkezelés felügyelete
kifizetések ütemezése (cash flow tervezés, utalási lista összeállítása)
banki kapcsolattartás, hitelek, lízingek ügyintézése
beszerzések kontrollja
leltár felügyelete, kiértékelése
javaslatok kidolgozása (például: új szabályok bevezetésére, meglévő szabályok módosítására, költségcsökkentésre, optimálisabb, hatékonyabb működés megvalósítására, igazságosabb ellenőrizhetőbb teljesítménymérésre, rendszerek optimalizálására, stb.)

Elvárások
felsőfokú végzettség pénzügy/számvitel
ügyviteli rendszerekben szerzett tapasztalat
pénzügy és kontrolling területeken szerzett tapasztalat
magas szintű számítástechnikai ismeret MS Office kiemelten az Excel programok magabiztos ismerete
minimum 3-5 év szakmai tapasztalat

Előnyt jelent
Mini CRM/Cégmenedzser ismerete
Folyamatok optimalizálásában szerzett tapasztalat
Angol nyelvismeret, társalgási szint
Vezetői készséggel, tapasztalattal rendelkezik

Amit kínálunk
2011-ben alapított, a saját piacán a piacvezetők között lévő cég vagyunk, stabil jövőképpel, hosszútávú tervekkel
látványos projekteken dolgozunk
stabilitás, kiszámíthatóság
hosszútávú karriert kínálunk: számos kollégánk több, mint 10 éve dolgozik a cégnél
folyamatos szakmai fejlődési lehetőséget biztosítunk

Hirdetés azonosító: 149860491

Kapcsolatfelvétel a Hirdetővel


Magánszemély

Utoljára aktív: 72 napja

Megosztás

Jófogás mobil applikáció

Töltsd le Jófogás alkalmazásunkat!
Töltsd le alkalmazásunkat!

Keress és válogass közel másfélmillió hirdetés közül bárhol is vagy!

Töltsd le alkalmazásunkat iOS-re
Töltsd le alkalmazásunkat Androidra
Töltsd le alkalmazásunkat Huawei-re

A Jófogást megtalálod a közösségi oldalakon is!

Jofogas FacebookJofogas InstagramJofogas YoutubeJofogas LinkedIn