Cím:
Feladás dátuma:
ápr 11., 15:41Cégünk raktárába, raktárosunk mellé keresünk részmunkaidős adminisztrációs-raktáros munkatársat
Feladatok:
- raktári nyilvántartás vezetése
- beérkező és kimenő szállítmányok adminisztrációja
- raktári dokumentáció kezelése
- leltározásban való részvétel
- raktári rend fenntartása
- kommunikáció a beszállítókkal és a vevőkkel
- kézi arumozgatás, árukiadás
- raktáros esetenkénti helyettesítése
- esetenkénti áruszállítás vagy árufelvétel külsős helyszínen
Felelősségek:
- a raktári adminisztrátor felelős a raktárban lévő áruk pontos nyilvántartásáért, a szállítmányok adminisztrációjáért, a raktári dokumentáció rendben tartásáért, valamint a raktári rend fenntartásáért.
- szakmai ismeretek
- alapvető számviteli ismeretek
- logisztikai ismeretek
Elvárások:
- pontosság
- szervezőkészség
- önállóság
- problémamegoldó képesség
- kommunikációs készség
- "B" kategóriás jogosítvány
Amit kínálunk:
- kellemes, tiszta munkakörnyezet
- irodai ellátmányok használata
- betanulási folyamat
Fényképes önéletrajzot, bérigény megjelelöléssel az e-mail címre várunk