Feladás dátuma:
máj 7., 18:55Recepciós munkatársat keresünk hölgy személyében budapesti XIII. kerületi irodaházba.
Feladatok:
A recepció napi szintű, zavartalan működésének biztosítása
Vendégek fogadása, tárgyaló és parkoló foglalások kezelése, belépőkártyák kiadása és visszavétele
Be-, illetve kilépő személyek részére belépőkártyák kiadása, visszavétele, a kapcsolódó dokumentációk elkészítése
Irodaüzemeltetéssel kapcsolatos általános feladatok ellátása, postai küldemények kezelése (beérkező és kimenő)
Tárgyalófoglalások kezelése, tárgyalók rendben tartása, a szükséges eszközök rendelkezésre állásának biztosítása
Dokumentumok szkennelése, elektronikus nyilvántartásba rögzítése
Bekészítések megrendelése és lebonyolítása az igénylő szakterület megrendelése alapján.
Elvárások:
Magabiztos számítógépes ismeretek (Word, Excel, egyéb irodai programok)
Jó kommunikációs készség, ápolt megjelenés, csapatszellem
Alapfokú angol nyelvtudás
Minimum középfokú iskolai végzettség
Munkaidő:
Munkanapokon, 07:3016:30 között (napi 9 óra, ebből 30 perc ebédidő)
Amit kínálunk:
Teljes munkaidős, bejelentett alkalmazotti jogviszony
Bruttó 396.000 Ft havi bér
Jelentkezés:
Fényképes önéletrajzokat az e-mail címre várjuk.