Feladás dátuma:
ápr 15., 15:43Egy kis, összetartó irodai csapatunkba keresünk tapasztalt szakmai asszisztenst, aki 3-5 év irodai munkatapasztalattal rendelkezik. Fő feladataid közé tartozik a napi adminisztratív teendők ellátása, valamint ügyfeleink számára készített Powerpoint prezentációk és riportok összeállítása. A pozícióban elvárt, hogy precízen és a közvetlen felettes által meghatározott irányelvek mentén végezd a rád bízott feladatokat.
Feladatok:
Rendszeres, dinamikusan változó adminisztratív és riportolási feladatok ellátása
Powerpoint prezentációk készítése, jelentések összeállítása az ügyfeleink részére
Gyakorlati tapasztalat a Microsoft Teams használatában
A közvetlen felettes által kijelölt feladatok precíz végrehajtása
Együttműködés a csapat tagjaival a napi feladatok gördülékeny lebonyolítása érdekében
Elvárások:
3-5 év irodai tapasztalat
Kiváló Microsoft Office ismeretek, különösen Powerpoint, Word és Excel
Precíz, önálló és felelősségteljes munkavégzés
Amit kínálunk:
Teljes munkaidős, állandó munkaviszony próbaidővel (3 hónap)
Versenyképes jövedelem
Barátságos, közvetlen, kisebb vállalati környezet
Jelentkezz az címre.
Üzleti felhasználó
Utoljára aktív: 4 napja