Feladás dátuma:
több, mint egy hónapjaVirtuális Asszisztens Állás
Ügyfélkapcsolati munkatársat keresünk csapatunkba virtuális munkára, ami otthonról végezhető.
Amennyiben szeretsz új emberekkel találkozni, akkor a felvételi szakértői pozíció tökéletes választás lehet számodra.
A sikeres pályázónak erős írásbeli és szóbeli kommunikációs készségekkel kell rendelkeznie magyar és angol nyelven egyaránt, és képesnek kell lennie hatékony szakmai kapcsolatok kialakítására és fenntartására az ügyfelekkel.
Fontos tudni, hogy a munkaidő hétfőtől péntekig délután 15:00-23:00 óráig lenne, mivel az iroda amerikai idő szerint van nyitva.
Jellemző feladatok és felelősségi körök:
1.) Az irodába érkező hívások és e-mailek szűrése
2.) A potenciális ügyfelek telefonon és e-mailben benyújtott igényeinek felülvizsgálata és rögzítése és nyomonkövetése
3.) Az ügyféltől érkező papírmunkák feldolgozása és iktatása
4.) Az ügyfelek, és a személyzet időbeosztásának koordinálása
5.) Marketing hírlevelek készítése és a CRM rendszer kezelése
Szükséges készségek és képesítések:
- Jártasság a Microsoft Office Suite használatában
- A szokásos irodai eszközök használatának ismerete
- Kiváló ügyfélszolgálati készségek
- Többfeladatú munkavégzésre és szervezésre való képesség dinamikus munkakörnyezetben
- Tökéletes nyelvtudás angolul es magyarul írásban és szóban
- Megbízhatóság, precízség és erős problémamegoldási képesség, ügy nyomon követése.