irodai adminisztrátor

Bruttó bér: 

600 000

Ft / hó

Feladás dátuma:

több, mint egy hónapja

Tulajdonságok

Elvárt végzettség:
középiskola

Szükséges nyelvtudás:
nem igényel

Jelentkezéshez szükséges dokumentumok:
önéletrajz

Munkakör megnevezése:
Adminisztrátor

Tapasztalat:
3-5 év tapasztalat
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő

Leírás

70 éve a piacon lévő cég irodai adminisztrációs munkára keress agilis, rendszer szerető, precíz, pontos munkát végző munkatársat. A feladat sor: 20-30 fizikai dolgozó napiszintű munkavégzésének adminisztrációja, a teljesítések nyilvántartása, számlázás előkészítése, munkaügyi feladatokkal kapcsolatos adminisztráció. Követelmény: world, excel,outlook középszintű felhasználói ismerete. Rendszerben gondolkodás, fejlett kapcsolat teremtési képesség, a cégvezetőhöz alkalmazkodó rugalmas munkarend akceptálása. Napi nyolc óra munkavégzés, hétvégi munkavégzés nem követelmény.

Hirdetés azonosító: 156640375

Kapcsolatfelvétel a Hirdetővel


Magánszemély

Utoljára aktív: 32 napja

Megosztás

Jófogás mobil applikáció

Töltsd le Jófogás alkalmazásunkat!
Töltsd le alkalmazásunkat!

Keress és válogass közel másfélmillió hirdetés közül bárhol is vagy!

Töltsd le alkalmazásunkat iOS-re
Töltsd le alkalmazásunkat Androidra
Töltsd le alkalmazásunkat Huawei-re

A Jófogást megtalálod a közösségi oldalakon is!

Jofogas FacebookJofogas InstagramJofogas YoutubeJofogas LinkedIn