Feladás dátuma:
tegnap, 19:40Leírás:
- kereskedelmi és pénzügyi területek irodai munkájának támogatása, segítése - vevői rendelésekkel és számlákkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok,
- egyéb adminisztratív munkák,
- ügyfelekkel és külföldi partnerekkel való kapcsolattartás angolul,
- nyilvántartások vezetése, kimutatások készítése, adatok gyűjtése, iktatás, rendszerezés, irattárazás
Elvárás :
- angol nyelv ismerete tárgyalóképes szinten, szóban valamint írásban,
- jó kommunikációs készség, kitartás, szorgalom, megbízhatóság, teherbírás, pontosság, szakmai igényesség, fejlődőképesség, önálló munkavégzés,
- office programok perfekt gyakorlati ismerete (Excel, Word, levelezés),
- minimum középiskolai végzettség / érettségi.
Kínálunk :
- hosszú távú biztos munkavégzés, versenyképes fizetés .
Netto: 280 000 Ft kezdő fizetés.
Fényképes önéletrajzokat az alábbi e-mail címen várjuk: