Feladás dátuma:
több, mint egy hónapjaAz Assessment Center Kft. szegedi irodája hat órás, részmunkaidős vezető értékesítő kollégát keres
A munkakör főbb feladatai:
biztosítási termékek ajánlása ügyfeleink részére
meglévő ügyfeleink biztosítási igényeinek kielégítése
a meglévő értékesítési csapat fejlesztése
munkatársak mentorálása
motivációs stratégia kidolgozásában való aktív részvétel
irodai rend kialakítása, betartatása
statisztikák vezetése
Az ideális jelentkező számunkra az alábbi tulajdonságokkal rendelkezik:
motivált, derűs és tettrekész személyiség
nagyfokú empátia, támogató hozzáállás
kiváló kommunikációs készség
feladattudatosság, célorientáltság
precizitás
MS Office alkalmazások felhasználói szintű ismerete
min. érettségi
Előnyt jelent:
gazdasági érettségi, felsőfokú végzettség, vagy biztosításközvetítői hatósági vizsga
értékesítési, biztosítási, vagy call centeres területen szerzett vezetői/oktatói tapasztalat
Amit Mi nyújtunk számára:
folyamatos vezetői támogatás
garantált, fix jövedelem, ehhez kapcsolódó teljesítménytől függő bónuszok
céges eszközök (laptop, telefon)
támogató csapat, javaslatokra nyitott vállalati kultúra
komplett betanulás lehetősége
tréningek, képzések
Jelentkezéseket fényképes önéletrajzzal, fizetési igény megjelölésével a e-mail címre várunk.