Cím:
Feladás dátuma:
jan 11., 13:58Rugalmas, családbarát céghez keresünk részmunkaidős asszisztenst.
Feladatok:
- teljes irodai adminisztráció önálló ellátása
- mindennapi működéséhez kapcsolódó operatív feladatok önálló ellátása
- irodai anyagok szkennelése, dokumentálása
- az iroda iktatási feladatainak ellátása (levelek, számlák, szerződések, aktualizálása)
- irattári rend fenntartása
- céges ügyfélkapu kezelése
- kapcsolattartás a könyvelővel
- számlázás, a fizetési határidők nyomon követése és az utalások beállítása
- ingatlanokkal kapcsolatos adminisztratív ügyintézés
- ingatlanok közüzemeinek ügyintézése
- postakezelés és egyéb irodai feladatok
- excelben vezetett nyilvántartások kezelése
Elvárások:
- magas szintű számítógépes ismeretek (MS Office, MS Outlook)
- pro-aktív gondolkodás, lelkesedés, dinamizmus
- kimagasló megbízhatóság, komplex gondolkodás, problémamegoldó képesség
- Irodai tapasztalat
- Precizitás, rugalmasság
- Felelősségteljes, önálló munkavégzés,
- Lojalitás
Előnyt jelent:
- Gazdasági végzettség
- Könyvelési tapasztalat
Amit kínálunk:
- hosszútávú munkalehtőség
- rugalmas munkavégzés
- versenyképes fizetés
- fejlődési lehetőség
A fényképes önéletrajzokat, a fizetési igény megjelölésével az alábbi e-mail címre várjuk