Cím:
Feladás dátuma:
ma, 13:33Fejlődő csapatunkba keresünk új munkatársat értékesítő/adminisztrátor pozícióra.
Főfeladatok:
- Meglévő ügyfélkörrel történő telefonos, illetve email-es kapcsolattartás, és értékesítés.
- Rendelések rögzítése Kulcs-Soft programban (Kulcs-Soft tapasztalat előny!).
- Raktárkészlet digitális kezelése a raktáros kollégával közösen.
Másodlagos feladatok:
- Új ügyfelek szerzése telefonon.
- Adminisztrációs feladatok.
Elvárások:
- Kedves és profi értékesítői ügyfélkezelés.
- Nyitottság a szoftveres, és automatizált rendszerek kialakításában/megtanulásában.
- Csapatjátékos hozzáállás.
- Kitartás és elhivatottság.
Amit kínálunk:
- Korrekt, versenyképes fizetés.
- Opcionális lehetőség: 6 órás, vagy teljes 8 órás pozíció.
- Rugalmas munkáltatói hozzáállás.
- Kimagasló munkahelyi környezet.
- Támogató hozzáállás, egy vidám csapatban.
Kérjük a fényképes önéletrajz mellé a bérigényt is feltüntetni!