Irodai adminisztráció

Jelentkezés bérigénnyel

Feladás dátuma:

több, mint egy hónapja
Üzleti

Tulajdonságok

Tapasztalat:
Pályakezdő

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő

Elvárt végzettség:
nem igényel

Szükséges nyelvtudás:
nem igényel

Jelentkezéshez szükséges dokumentumok:
fényképes önéletrajz
Munkakör megnevezése:
Adminisztrációs munkatárs

Leírás

Székesfehérvári fémhulladékkal foglalkozó vállalkozás keres adminisztrációs munkatársat.
Főbb feladatok:
- Anyagkísérő okmány, szállítólevél kitöltése
- Kapcsolattartás a szállító- ill. vevő partnerekkel, a velük kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása
- A vállalkozás működésével kapcsolatos nyilvántartások, kimutatások kidolgozása, vezetése
- Általános ügyintézői feladatok ellátása: postai ügyintézés, anyagbeszerzés, banki ügyintézés
- Adatszolgáltatások, jelentések elkészítése
- Kimenő számlák kiállítása, beérkező számlák formai és tartalmi felülvizsgálata befogadott számlák iktatása
- Vállalatirányítási rendszerbe történő adatrögzítés belső bizonylatok alapján
- Keletkezett iratok lefűzése
- Könyvelési anyag összekészítése
- Lakossági partnerek kifizetése, pénztárkezelés

Jelentkezni a email címen fényképes önéletrajzzal lehet.

Hirdetés Bejelentése
Hirdetés azonosító: 140962463

Kapcsolatfelvétel


Üzleti

Utoljára aktív: 1 órája

Megosztás

Jófogás mobil applikáció

Töltsd le Jófogás alkalmazásunkat!
Töltsd le alkalmazásunkat

Keress és válogass közel másfélmillió hirdetés közül bárhol is vagy

Töltsd le alkalmazásunkat iOS-re
Töltsd le alkalmazásunkat Androidra
Töltsd le alkalmazásunkat Huawei-re
Jófogás alkamazás QR kód

A Jófogást megtalálod a közösségi oldalakon is!

Jofogas FacebookJofogas InstagramJofogas YoutubeJofogas LinkedIn