Cím:
Kategória:
Feladás dátuma:
jún 27., 15:01Feladatok:
A cég működésével kapcsolatos általános ügyintézés, adminisztráció
Ügyviteli dokumentumok (rendelések, szállítólevelek, számlák, stb.) kezelése, rögzítése (könyvelési feladatokat Nem kell ellátni)
Igény szerinti kimutatások készítése, nyilvántartások vezetése
Anyagbeszerzés menedzselése (szállító kiválasztás, rendelés, beérkeztetés)
Beszállítókkal, megrendelőkkel történő folyamatos kapcsolattartás, kommunikáció
Az operatív vezetők által kivitelezőkre kiosztott feladatok előrehaladásának folyamatos követése, az előrehaladás riportálása
Vezetőség munkájának segítése
Elvárások:
Talpraesett hozzáállás, hatékony munkavégzés
Legalább 3 év szakmai tapasztalat
Minimum középfokú végzettség
Irodai munkatapasztalat hasonló munkakörben
Word, Excel, Internet, levelező-rendszerek ismerete
Pontosság, határidők betartása
Önálló, agilis, dinamikus, pozitív egyéniség
Jó kommunikációs készség írásban és szóban
Előnyt jelent:
Pénzügyi ismeretek
MS Sharepoint, SAP felhasználói ismerete
Projekt adminisztrációs tapasztalat (pl. építőipari cégnél)
Angol vagy német nyelvtudás
Amit kínálunk:
Versenyképes, stabil jövedelem
Tanulási, fejlődési lehetőség
Felelősségteljes munkakör
Stabil háttér, jó hangulat