Kategória:
Feladás dátuma:
ápr 24., 14:32Országszerte több irodával rendelkező, 10 éve működő, cégalapítással és székhelyszolgáltatással foglalkozó cég az alábbi pozícióba keres kollégát alkalmi munkavégzésre győri irodánkba:
Alkalmi Irodai asszisztens, adminisztrációs munkatárs
Elvárások:
számítógépes ismeretek (MS Office, MS Outlook)
rugalmasság, önálló munkavégzés, precizitás,
pontos munkavégzés, határozottság,
pro-aktív gondolkodás, lelkesedés, dinamizmus
kimagasló megbízhatóság, komplex gondolkodás, problémamegoldó képesség
kiváló kommunikációs készség, vidám személyiség
lojalitás
ápolt, igényes megjelenés
Nyugdíjasok előnyben!
Amit ajánlunk:
biztos állás
versenyképes jövedelem
kellemes munkahelyi környezet
A fényképes önéletrajzokat a pozíció (Tárgy: Győr alkalmi irodai asszisztens) és fizetési igény feltüntetésével a következő címre várjuk: