Feladás dátuma:
tegnap, 18:09Országszerte több irodával rendelkező, 10 éve működő, cégalapítással és székhelyszolgáltatással foglalkozó cég az alábbi pozícióba keres kollégát 8 órás munkavégzésre győri irodánkba:
Irodai asszisztens, adminisztrációs munkatárs
Elvárások:
magas szintű számítógépes ismeretek (MS Office, MS Outlook)
rugalmasság, önálló munkavégzés, kimagasló munkabírás, monotonitástűrés
precizitás, pontos munkavégzés, határozottság,
pro-aktív gondolkodás, lelkesedés, dinamizmus
kimagasló megbízhatóság, komplex gondolkodás, problémamegoldó képesség
kiváló kommunikációs készség, vidám személyiség
lojalitás
ápolt, igényes megjelenés
Amit ajánlunk:
biztos állás
versenyképes jövedelem
önálló, felelősségteljes munkakör
kellemes munkahelyi környezet
fejlődési lehetőség
A fényképes önéletrajzokat a Pozíció!!! (Tárgy: Győr irodai asszisztens) és Fizetési Igény feltüntetésével a következő címre várjuk: