Bruttó bér: 500 000 Ft / hó
Bruttó bér: 500 000 Ft / hó
Feladás dátuma:
júl 20., 14:21számlázásban jártas ügyintézőt keresünk lehet
Szakirányú végzettség és számítógép felhasználó szintű ismerete szükséges .
Feladatok:
árajánlatok készítése
szerződéses dokumentáció elkészítése
CRM adatbázis folyamatos karbantartása
egyéb dokumentációs és adminisztratív feladatok ellátása
Elvárások:
kommunikációs készség szóban és írásban
ügyfél centrikus hozzáállás
értékesítői attitűd
pro-aktivitás
jó problémamegoldó és szervező képesség
precizitás, pontosság, talpraesettség
terhelhetőség
felhasználói szintű számítógépes
ismeretek(World, Excel,Outlook)
Gyakorlattal B kategóriás jogosítvány
Előny:
PSZÁF vizsga
szakmai múltat igazoló referencia
Kiváló munkakörülményeken, lehetőségén és a fejlődő, versenyképes juttatáscsomagon túl Kollégáink értékelik a cég haladó gondolkodását, Munkatársaink nap, mint nap új feladatokkal, új kihívásokkal találkoznak, melyek elősegítik szakmai fejlődésüket, személyes kompetenciáik erősödését, lehetőséget biztosítva kreativitásuk, problémamegoldó képességük kiaknázására. A napi kihívások, a komfortzónából való kilépés szükségessége izgalmassá teszik a mindennapokat, és a jól végzett munka sikere további energiát ad és büszkeséggel tölt el.
Felhasználói szabályzatunk 2025. 07. 09-én, Adatvédelmi tájékoztatónk pedig 2025. 03. 27-én megváltozott. Az új szabályzatokat a Felhasználói szabályzat és az Adatvédelmi szabályzat menüpontokban érheted el.