Cím:
Feladás dátuma:
ma, 12:53Szolgáltató profilú cég keres önálló munkavégzésre képes, gyakorlott menedzser asszisztens munkatársat részmunkaidős foglalkoztatással Debrecen belvárosában.
Főbb feladatok:
A létesítmény működtetésével kapcsolatos feladatok intézése, koordinálása
A menedzsment munkájának támogatása
E-mailek, üzleti levelek, telefonok kezelése
Partnerek, vendégek fogadása, kapcsolattartás ügyfelekkel, valamint a szervezeti egységekkel való együttműködés
Szerződések, dokumentációk, nyilvántartások kezelése
Táblázatok, kimutatások készítése
Számlák, pénzügyi és banki bizonylatok kezelése, könyvelésre való továbbküldése
Napi és általános adminisztratív feladatok teljes körű ellátása (telefonhívások kezelése, postázás, iratok és dokumentumok kezelése, rendszerezése)
Elvárásaink:
Középfokú végzettség
Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
Jó problémamegoldó készség
Precizitás, önálló és felelősségteljes munkavégzés
Megbízhatóság, rugalmasság
Határozott, udvarias, proaktív fellépés
Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
Ügyfélcentrikus, pozitív hozzáállás, igényes megjelenés
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
Hasonló területen szerzett tapasztalat
Pénzügyi, számviteli ismeretek
Rendezvényszervezésben szerzett gyakorlat
Német vagy angol nyelvismeret
Amit kínálunk:
Alkalmazotti jogviszony
Hosszútávú munkalehetőség
Stabil munkahely
Kellemes belvárosi munkakörnyezet
A jelentkezéseket fényképes önéletrajzzal, referencia és fizetés megjelöléssel a következő e-mail címre várjuk: