Kategória:
Feladás dátuma:
több, mint egy hónapjaFuvarozó cégünkhöz keresünk dolgozni akaró munkatársunkat adminisztrátori munkára!
Főbb feladatok:
- Számlázás
- Archiválás
- Biztosítások, műszakik illetve gépjárművekkel való egyéb teendők nyomon követése és adminisztrációja
- Sofőrökkel, megbízókkal va kapcsolattartás
- Postázás
- Kintlévőségek kezelése, behajtása
- Igény esetén egyéb munka
- Fuvarszervező munkájának segítése
Elvárások:
Excel, Microsoft Word, Outlook használatának ismerete, adminisztrációban szerezett tapasztalat. Angol nyelv magabiztos használható szóban és írásban is
Előnyt jelent:
Aszód vagy közeli lakhely
Saját autó bejáráshoz
Jelentkezni az megadott email címen, fényképes önéletrajzzal, nettó fizetési igény megjelöléssel