Feladás dátuma:
több, mint egy hónapjaAsszisztens Állás Feladatok:
* Az ügyvezető munkájának teljeskörű támogatása
* E-mail és telefonos kommunikáció partnerekkel és munkatársakkal
* Adminisztráció naprakészen tartása, irattár kezelése
* Bejövő és kimenő számlák, valamint a hozzájuk kapcsolódó adminisztráció elvégzése
* Árajánlatok készítése és ellenőrzése
* Fuvarlevelek rögzítése
* Aktuális projektek nyomon követése, hozzájuk szükséges időbeosztás kezelése
* Ad hoc feladatok elvégzése, problémák megoldása
* Egyéb adminisztratív és operatív feladatok
Elvárások:
* Magas szintű számítógépes ismeret
* Microsoft Office (Excel, Word) felhasználói szintű ismerete
* Erős kommunikációs és problémamegoldó képesség
* Megbízhatóság
* Jó szervező készség, határozott fellépés
* Önálló munkavégzés
* B kategóriás jogosítvány
Előny:
* Hasonló területen szerzett tapasztalat
Amennyiben álláshirdetésünk felkeltette érdeklődését és képesnek érzi magát e munkakör betöltésére, várjuk fényképes, magyar nyelvű önéletrajzát!