Cím:
Feladás dátuma:
tegnap, 12:42Főbb Feladatok:
általános irodai teendők ellátása, ügyintézés, adminisztratív feladatok, szerződések, teljesítési igazolások készítése, postázás, irodai és egyéb anyagok beszerzésével kapcsolatos feladatok ellátása
pénzügyi feladatok: házipénztár kezelése, banki utalások, kapcsolattartás a könyveléssel, könyvelési anyag összekészítése, számla- és bizonylatkezelés, számlázás
ügyfélszolgálati feladatok: levelezések, telefonhívások kezelése, kapcsolattartás a beszállítókkal és vevőkkel, időpontok egyeztetése
HR-es feladatok: ki-és belépőkkel kapcsolatos adminisztráció elvégzése, kapcsolattartás a bérszámfejtőkkel
Céges rendezvények, utazások szervezése, szállásfoglalás
Elvárások:
középfokú végzettség
jó kommunikációs képesség- és szervezőkészség
pontos, megbízható, rugalmas munkavégzés
számítógép felhasználói ismeretek
MS Office programok ismerete, számlázó programok ismerete
nyitottság az új dolgok megismerésére
jó problémamegoldó- és együttműködési készség
Előny:
néhány év munkatapasztalat hasonló munkakörben
pénzügyi ismeretek, könyvelési tapasztalat
Angol és/vagy német nyelvtudás
B kategóriás jogosítvány
AMIT Kínálunk:
stabil, megbízható cég, bejelentett munkaviszony
kihívást jelentő, változatos munka
fiatalos csapatot építünk
évek óta együttdolgozó családias csapat
Munkavégzés Helye:
Nagytarcsa, Ipari park
Jelentkezés önéletrajzzal az alábbi e-mail címen lehet: