Kategória:
Feladás dátuma:
több, mint egy hónapjaFeladatok:
- Eladói, pénztárosi feladatok ellátása, nyitással-zárással kapcsolatos teendők ellátása
- Vásárlók kiszolgálása
- Reklamációk kezelése
- Az áru forgalmazásnak megtervezése, koordinálása, adminisztráció vezetése
- Vásárló centrikus szemlélet és a vásárlóink udvarias, pontos és segítőkész kiszolgálása
- Online pénztárgép, bankterminál használat, biztonságos készpénz kezelés
- Számlák készítése, iktatása
- Készlet folyamatos figyelése, készletnyilvántartó program kezelés (Incash prog. használat előny)
- Szoros együttműködés az irodával
- Megrendelések és webshopos megrendelések iktatása, kezelése
- Leltár lebonyolításában való közreműködés
- Termékek csomagolása, futárnak való átadása vagy szállításra való bekészítés
- Áruk kihelyezése, ellenőrzése, árak figyelemmel kísérése, akciók-árváltozások kezelése
Elvárások:
- 2-5 év tapasztalat
- Magas szintű számítástechnikai ismeretek (MS Office)
- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség, szóban és írásban egyaránt
- Önálló, hatékony, dinamikus munkavégzés és vezetés
Előnyt jelent:
- Készletkezelők használatában való jártasság.
Amit kínálunk:
- Versenyképes jövedelem
- Motivációs rendszer
- Telefon
- Stabil cégháttér, hosszú távú munkalehetőség
Juttatás:
- 30.000 Ft cafeteria - Próbaidő után (3 hó)
Hirdetésünkre jelentkezőknek a következő munkaidő beosztásokra van lehetőségük pályázni.:
- H-P napi 8 órában,
- Minden Szombaton napi 8 órában
- Heti 4 nap: Sze-Cs-P-Szo napi 8 órában
Jelentkezésükkor minden esetben tüntessék fel a vállalni kívánt időbeosztást is.