Cím:
Feladás dátuma:
több, mint egy hónapjaCég bemutatása
Adott vállalat 2010 óta közúti-, tengeri- és légi szállítmányozás, illetve átfogó logisztikai szolgáltatások széles skáláját kínálja az ellátási lánc teljes spektrumában. Minden nap meghódítja az európai és országos utakat. 6 telephelyük van 4 városban - és még mindig nincs elég! Adott cég nemcsak minőséget, professzionalizmust, biztonságot és stabilitást képvisel, hanem optimizmust, energiát és törekvést is a célok elérésére. Jól összeállított csapatot alkotnak, amely számos terület legjobb szakértőiből áll.
Feladatok
-Ügyfelekkel történő dedikált, magas színvonalú kapcsolattartás
-Ügyfelek részére logisztikai kérdéseinek megválaszolása
-Kapcsolattartás a társosztályokkal és hálózati tagokkal
-Az ezeket támogató riportolási és adminisztratív feladatok elvégzése
Feltételek
-Legalább középfokú végzettség
-MS Office (kiemelten Excel és Outlook) felhasználói szintű, magabiztos ismerete
--Aktív, legalább középfokú angol nyelvtudás
-Kiváló kommunikációs készség, nyitott, proaktív személyiség
-Kiemelkedő problémamegoldó képesség
-Határozott, precíz, lelkiismeretes személyiség
Amit kínálunk
-Hosszútávú munkalehetőséget egy biztos hátterű, folyamatosan fejlődő nemzetközi logisztikai vállalatnál
-Teljes munkaidős, határozatlan idejű munkaszerződést
-Home office lehetőséget
-Vállalati telefont, laptopot
-Az alapbéren felül cafeteriat, negyedéves bónuszt, éves célprémiumot, munkábajárási támogatást
-Alapos onboarding programot, jó csapatot, támogató légkört, szakmai fejlődési lehetőséget
Kezdés
-Azonnal
Munkaidő
-Teljes munkaidő (heti 40 óra) hétfőtől péntekig
Bruttó bér
-500 000 Ft / hónap (minim).
Munkavégzés helye
Dunaharaszti
2330 - Dunaharaszti, Jedlik Ányos u. 31.
Projekt menedzser
-Balogh Petra
-Email:
-Telefon: +36 (20) 259 3841
Jelentkezés
-Jelentkezni a e-mail cím által lehet, fényképes Önéletrajzzal együtt.
Üzleti felhasználó
Utoljára aktív: 10 napja