Kategória:
Feladás dátuma:
több, mint egy hónapjaFeladatok:
Webshopon beérkező megrendelések feldolgozása és után követese
Ügyviteli rendszer használata, számlák elkészítése
Vevők segítése és tájékoztatása e-mailben, chaten és telefonon
Garanciális problémák ügyintézése
Webshop adatbázisok, termékadatok kezelése, frissítés és feltöltése
Megrendelt termékek készlet és állag ellenőrzése, raktárral való együttműködés
Szállítandó csomagok összekészítése, regisztrálása és kapcsolattartás a szállító partnerekkel
Havi statisztikák, kimutatások elkészítése
Általános adminisztratív feladatok ellátása
Árváltozások kezelése (beszállítói, konkurenciai)
Céghez kapcsolódó összes online tartalom kezelése (aloldalak, landing page-ek szerkesztése)
Média megjelenések figyelése
Egyéb webáruházi feladatok elvégzése
Elvárások:
2-5 év tapasztalat
Magas szintű számítástechnikai ismeretek (MS Office)
Kiváló kommunikációs, tárgyalási és problémamegoldó képesség, szóban és írásban egyaránt
Önálló, hatékony, dinamikus munkavégzés és vezetés
Amit kínálunk:
Versenyképes jövedelem
Motivációs rendszer
Laptop + Telefon
Stabil cégháttér, hosszú távú munkalehetőség
Munkavégzés helye:
2040 Budaörs, Kamaraerdei út 10., továbbá Magyarországi felügyelet
Juttatás:
302.400 Ft nettó / hó
30.000 Ft cafeteria - Próbaidő után (3 hó)
332.400 Ft nettó / hó
Szuperbónusz rendszer:
13. havi fizetés - Feltétel: Éves állomány és Sikeres üzleti terv esetén