Feladás dátuma:
aug 13., 13:25Irodai adminisztrációs munkatársat keresünk részmunkaidőben siófoki székhelyű cégünkhöz.
- Hétfőtől - péntekig (08:00 - 12:00/13:00-ig)
- Versenyképes jövedelmet kínálunk
- Feladatok: irodai asszisztensi tevékenységek, hó végi zárások előkészítése, számlázás, utalások rögzítése, könyvelővel/ partnerekkel való kapcsolattartás,
-Elvárások: középfokú végzettség, felhasználói szintű Office ismeretek, önálló munkavégzés, terhelhetőség, megbízhatóság, alaposság
-Előnyt jelent: pénzügy- számviteli végzettség, azonnali munkakezdés, hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
Fényképes önéletrajzokat várjuk: e-mail címre,
Valamint: telefonszámon lehet érdeklődni munkaidőben
Üzleti
Utoljára aktív: 29 napja