Kategória:
Feladás dátuma:
több, mint egy hónapjaMi egy dinamikusan fejlődő cég vagyunk, amely gyorséttermeket üzemeltet és ételkiszállítást biztosít ügyfeleink számára.
Küldetésünk, hogy magas színvonalú, gyors és megbízható szolgáltatást nyújtsunk mind éttermeinkben, mind az otthonokba szállított ételek esetében.
Jelenleg adminisztrátort keresünk csapatunkba, hogy támogassa mindennapi működésünket és hozzájáruljon sikerünkhöz.
Feladatok:
Bejövő és kimenő telefonhívások kezelése
Ügyfelekkel való kapcsolattartás, problémák kezelése és megoldása
Rendelések rögzítése és nyomon követése
Számlák és egyéb adminisztratív dokumentumok előkészítése, kezelése
Napi pénzügyi tranzakciók rögzítése
Riportok és jelentések készítése a vezetőség részére
Az iroda és adminisztratív folyamatok hatékony működésének biztosítása
Elvárások:
Középfokú végzettség (felsőfokú végzettség előny)
Minimum 3 év adminisztratív tapasztalat
Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
Pontosság, megbízhatóság és jó szervezőképesség
Magas szintű számítógépes ismeretek (MS Office, Excel)
Rugalmasság és alkalmazkodóképesség a gyorsan változó környezethez.
Amit kínálunk:
Versenyképes fizetés, cafeteria
Stabil, hosszú távú munkalehetőség
Barátságos és támogató munkakörnyezet
Szakmai fejlődési és előrelépési lehetőség
Amennyiben úgy érzi, hogy megfelel az elvárásoknak és szívesen csatlakozna csapatunkhoz, kérjük, küldje el fényképes önéletrajzát és motivációs levelét a következő email címre: