Cím:
Feladás dátuma:
tegnap, 17:15200 fős cég bérszámfejtéséhez és TB ügyintézéséhez keresünk szakmájában jártas kollégát. Részmunkaidős foglalkoztatás is lehetséges
Elvárások
Hasonló munkakörben szerzett szakmai tapasztalat
TB kifizetőhelyi tapasztalat (szakirányú végzettség igazolása szükséges)
Naprakész ismeretek a munkaügyi és társadalombiztosítási jogszabályok terén
Excel, Word, Outlook ismeret
Pontos, önálló munkavégzés, jó kommunikációs képesség
Belső és külső adatszolgáltatási igények kielégítése
Előnyt jelent az Abacus program ismerete és használata
Feladatok
Munkabérek és egyéb bérjellegű kifizetések (pl. megbízási díjak, pótlékok, jutalmak, ügyeleti díj) számfejtése
TB kifizetőhelyi feladatok ellátása, teljes körű TB ügyintézés
Társadalombiztosítási ellátások érvényesítéséhez szükséges igazolások kiállítása
Letiltások, levonások és adókedvezmények feldolgozása
Munkaidő és szabadság nyilvántartások kezelése, egyeztetése és ellenőrzése
Bérszámfejtés előkészítése, ellenőrzése
Havi, negyedéves és éves zárási munkálatok, kötelező adatszolgáltatások, statisztikák és bevallások elkészítése és határidőben történő beküldése,
Munkaszerződések, módosítások, kilépési dokumentációk és egyéb munkaügyi dokumentumok elkészítése, kötelező ki- és bejelentések elvégzése
Folyamatos kapcsolattartás a vezetőséggel, munkavállalókkal és a hatóságokkal
Statisztikai adatközlések elkészítése
Munkaügyi szabályzatok kialakításában aktív részvétel
A pályázó jelentkezését a fizetési igény és a pozíció megjelölésével az alábbi címre várjuk: