Feladás dátuma:
több, mint egy hónapjaHagyárosböröndi székhelyű acél, inox, és alumínium szerkezetek gyártásával foglalkozó cégünk keres irodai asszisztens pozícióba új kollégát.
Feladatok:
- szállítólevelek, kimenő- és bejövő számlák adminisztrálása, rögzítése
- dokumentumkezelési, archiválási és egyéb adminisztratív feladatok ellátása
- beérkező telefonhívások, e-mailek, levelek kezelése, üzleti partnerek fogadása
- munkaügyi-, pénzügyi adminisztráció
Elvárások:
- középfokú végzettség
- MS Office (főként Excel, Word) programok felhasználói (vagy annál magasabb) szintű ismerete
- jó problémamegoldó képesség
- fejlődni, tanulni akarás
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- hasonló területen szerzett tapasztalat
- gépírás
- B kategóriás jogosítvány
Amit kínálunk:
- azonnali kezdési lehetőség
- céges mobiltelefon használat
- versenyképes jövedelem
- útiköltség térítés
- fiatalos, családias csapat
- stabilitás
Jelentkezését várjuk:
E-mail:
Telefon: 06-30/ 500-1820