Kategória:
Feladás dátuma:
jún 10., 20:11Épületgépészeti üzemeltetéssel foglakozó cég adminisztrációs és kommunikációs munkatársat keres .
Feladatok :
-munkák egyeztetése és szervezése ügyfelekkel kapcsolattartás telefonon és e-mailen ( operátori feladatok)
-kollégákkal egyeztetések
-számlázások
-munkalapok ellenőrzése és kidolgozása
-biztosítókkal és társasházakkal kapcsolattartás és ügyintézés
-megrendelések fogadása és kezelése,
-költségvetések készítése Terc program ismerete előny de nem feltétel
-számítógép és normál programok ismerete normál felhasználói szinten
-elszámolások készítése
Udvarias segítőkész kollégát / kolléganőt keresünk
nem új céget építünk hanem működőt üzemeltetünk
Hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat előny, de nem feltétel.
Pályakezdők, jelentkezését is fogadjuk mi is segítőkészek vagyunk .
Elsősorban teljes munkaidős kollégát keresünk azonban ha több megfelelő kolléga jelentkezik részmunkaidőre azt is megfontoljuk .