Cím:
Kategória:
Feladás dátuma:
több, mint egy hónapjaKeresek lelkes távoli számítógépes adminisztrátort, írnokot, aki otthonról, saját számítógépén keresztül végezhető munkára vágyik. Az állás kiváló lehetőséget kínál azoknak, akiknek egészségügyi, vagy bármilyen más okból kifolyólag otthoni és rugalmas munkavégzésre van szükségük.
Feladatok:
- Telefonos kapcsolattartás közbeni adminisztratív feladatok ellátása (a munka végig telefonos kapcsolattal zajlik, diktálással).
- Alap szintű számítógépes ismeretek használata (e-mailek kezelése, számlázás, munkalapok írása stb.).
Munkához használt felületek:
- Google Workspace (gmail, drive, naptár, google dokumentumok és táblázatok)
- Számlázó program
Elvárások:
- Alapvető számítógépes ismeretek.
- Jó fogalmazási készség telefonon és írásban egyaránt.
- Jó helyesírás.
- Precíz, türelmes munkavégzés.
- Stabil internetkapcsolat, saját számítógép.
Előnyt jelent:
- A munkához használt felületek ismerete.
Amit kínálunk:
- Otthoni munkavégzés saját számítógépen.
- Rugalmas, megegyezés szerinti munkavégzési idő.
- Havi kb. 50 óra munkalehetőség.
- Órabéres elszámolás (fizetés megegyezés szerint).
Az állás betöltésének célja, hogy a számítógépes munkában magamnál jártasabb munkaerővel felgyorsítsam a munkafolyamataimat.
Célközönség optimálisan azok, akik esetlegesen megváltozott munkaképességűek, és otthonról szeretnének kiegészítő bevételt szerezni. Ha szeretne jelentkezni, küldje el fényképes önéletrajzát a email címre. Várom jelentkezését!