Cím:
Feladás dátuma:
ma, 09:35Székesfehérvári telephelyű cég teljes munkaidőben foglalkoztatott adminisztratív munkatársat keres.
Főbb feladatok:
- számlázás, pénztár kezelés
- banki tranzakciók nyilvántartása, fizetési határidők nyomon követése
- szállítmányozással kapcsolatos adminisztratív feladatok (pl: szállítólevek kiállítása)
- bérszámfejtés-, könyvelés előkészítése
- jelentések, kimutatások készítése
- szerződések készítése
- postai és egyéb irodai feladatok
Elvárások:
- felhasználói szintű számítógépes ismeretek ( Microsoft Office, Microsoft Outlook)
- jó problémamegoldó képesség
- precíz, megbízható, lojális személyiség
- önálló munkavégzés
- pro-aktív gondolkodás
Amit kínálunk
- versenyképes fizetés
- stabil hátterű, hazai cég
- hosszú távú munkalehetőség
Jelentkezéseket fényképes önéletrajzzal és bérigény megjelölésével várjuk.