Cím:
Feladás dátuma:
több, mint egy hónapjaCégünk 2017 óta működik húsipari nagykereskedelemmel foglalkozó cégként.
Nagykereskedelmünk húsipari termékekkel és alapanyagokkal foglalkozik. Kiszállításunk egész Magyarország területén történik, valamint Románia, Szlovákia területén.
Jelenleg irodai adminisztrátort keresünk vevői rendelések felvételére, koordinálására. Ebbe beletartozik a vevői panaszkezelés is egyaránt.
Feladatok:
-vevői rendelés felvétele
-raktárnak rendelés továbbítása
megrendelések kiszámlázása
vevői számlák archiválása
Ekáer (közúti árufuvarozás kezelése)
egyéb irodai feladatok ellátása
levelezések folyamatos kezelése
Irodai tapasztalattal rendelkező személyt keresünk, akinek van tapasztalata számlázás terén.
Angol nyelvtudás előnyt jelent.